Ուսանողական անհատական պլան՝ օրվա ռեժիմ

Թեպետ ամբողջ աշխարհում տիրում է համաճարակ, պետք չէ մոռանալ օրը ճիշտ և արդյունավետ դասավորելու մասին։ Լինելով ուսանող՝ ինձ հարկավոր է արդեն իսկ այս տարիքից սովորել ճիշտ դասակարգել օրվա անելիքներս։

Ներքևում օր առ օր ներկայացնում եմ ձեզ մարտի 30 – ապրիլի 13-ի անհատական պլանս.

Երկուշաբթի – Մարտի 30

Երեքշաբթի – Մարտի 31

Չորեքշաբթի – Ապրիլի 1

Հինգշաբթի – Ապրիլի 2

  • 13:00 անգլերենի տեսադաս
  • Մարմնամարզություն
  • Կատարել գրականության տնային աշխատանքը
  • Կատարել կենսաբանության տնային աշխատանքը
  • Կարդալ «Աստվածաշունչ», դուրս գրել կարևոր հատվածները
  • Պարապել կորեերեն
  • Աշխատել «Հին ու նոր Երևան» նախագծի վրա
  • Քնելուց առաջ մտնել տելեգրամ

Ուրբաթ – Ապրիլի 3

  • Ժամը 12:00 աշխարհագրության տեսադաս
  • Պատրաստել անգլերենի ձայնագրությունը
  • Աշխատել «Հին ու նոր Երևան» նախագծի վրա
  • Ժամը 15:00 ռուսերենի տեսադաս
  • Կատարել հայոց լեզվի տնային աշխատանքը
  • Ինքնուսուցմամբ զարգացնել հայոց լեզվի գիտելիքներս
  • Կարդալ «Աշխատանքային պայմանագրեր» գիրքը
  • Կատարել անգլերենի տնային աշխատանքը
  • Կարդալ «Աստվածաշունչ», դուրս գրել կարևոր հատվածները
  • Պարապել կորեերեն
  • Քնելուց առաջ մտնել տելեգրամ

Շաբաթ – Ապրիլի 4

  • Դիտել 2 պատմական ֆիլմ (նախագծից)
  • Աշխատել «Հին և նոր Երևան» նախագծի վրա
  • Պարապել կորեերեն
  • Նկարել

Կիրակի – Ապրիլի 5

  • Ժամը 14:00 կիրակնօրյա – տեսադաս
  • Պատրաստել կորեերենի դասը
  • Աշխատել «Հին և նոր Երևան» նախագծի վրա
  • Կատարել կենսաբանության դասը
  • Կարդալ Աստվածաշունչ

Երկուշաբթի – Ապրիլի 6

  • 14:00 հայոց լեզվի տեսադաս
  • 15:00 կորեերեն տեսադաս
  • Պատրաստել իտալերեն տեսանյութի խոսքերը
  • Պատրաստել իտալերեն տեսանյութ
  • Կարդալ Հոբի պատմությունը

Երեքշաբթի – Ապրիլի 7

  • 12:00 էկոլոգիայի տեսադասը
  • Կատարել անգլերենի տնային աշխատանքը
  • 15:00 Մանկավարժական Խորհրդի տեսադաս
  • Կատարել աշխարհագրության տնային աշխատանքը
  • Ձայնագրել կենսաբանությունը
  • Կարդալ «Թոմ Սոյերի արկածները» գիրքը
  • Կարդալ Աստվածաշունչ
  • Պատրաստել կենսաբանության տեսանյութը

Չորեքշաբթի – Ապրիլի 8

  • 14:30 զանգահարել Զառային և միասին կատարել տնային աշխատանքները
  • Կազմել զատկական խնդիր
  • Կատարել պատմության տնային աշխատանքը
  • Կատարել աշխարհագրության տնային աշխատանքը
  • Կատարել կենսաբանության տնային աշխատանքը
  • Կատարել անգլերենի տնային աշխատանքը
  • Ձայնագրել իտալերեն հեքիաթ
  • Կտորի վրա կարել
  • Պարաստել իտալերեն տեսանյութ

Հինգշաբթի – Ապրիլի 9

  • Վաղ արթնանալ
  • Մասնակցել տեսադասերին
  • Կատարել տնային առաջադրանքները
  • Պատրաստել կորեերենի դասը
  • Մասնակցել նախագծերին
  • Ընթերցել «Աստվածաշունչ»

Ուրբաթ – Ապրիլի 10

  • Վաղ արթնանալ
  • Մասնակցել տեսադասերին
  • Կատարել տնային առաջադրանքները
  • Ընթերցել «Թոմ Սոյերի արկածները»՝ անգլերեն լեզվով
  • Պարապել կորեերեն
  • Մասնակցել նախագծերին
  • Ընթերցել «Աստվածաշունչ»

Շաբաթ – Ապրիլի 11

  • Կատարել տիկին Պողոսյանի տված առաջադրանքները
  • Խոսել Մարիայի հետ
  • Նկարահանել Զատիկի նախապատրաստությունները
  • Դուրս գալ Պահքից
  • Տոնել Զատիկը
  • Պարապել անգլերեն
  • Շարունակել զատիկի կարը

Կիրակի – Ապրիլի 12

  • Սկսել տեսաֆիլմի մոնտաժը
  • Պատրաստվել եղբորս ատամհատիկին
  • Զարդարել տունը
  • Տոնել ատամհատիկը
  • Շարունակել զատիկի կարը

Երկուշաբթի – Ապրիլի 13

  • Շարունակել տեսաֆիլմի մոնտաժը
  • Շարունակել զատիկի կարը
  • Մասնակցել հավաքին՝ ժամը 15:00-ին
  • Թարգմանել հայերեն խոսքը իտալերեն
  • Ավարտել տեսաֆիլմի մոնտաժը
  • Նյութ հրապարակել ինքնուսուցման մասին
  • Մասնակցել Յոնսեյ համալսարանի կուրսերին

Երեքշաբթի – Ապրիլի 14

  • Ավարտել ռուսերենի նախագծի տեսաֆիլմը
  • Սկսել կատարել տնային առաջադրանքները
  • 17:00 կորեերենի դասը վարել
  • Շարունակել դասերը
  • Կարդալ «Պայմանագրերի» գիրքը
  • Մասնակցել Յոնսեյ համալսարանի կուրսերին
  • Ընթերցել «Աստվածաշունչ»

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Start a Blog at WordPress.com.

Up ↑

Create your website with WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: