4 մակարդակ
Email address
anahitabgaryan@mskh.am
Անուն
Անահիտ
Ազգանուն
Աբգարյան
Դպրոց
Քոլլեջ
Դասարան
1/1 կուրս
1.Իրարից ծովով բաժանվող այդ երկրների անվանումները իսպաներերնից թարգմանվում են հարուստ նավահանգիստ և հարուստ ծովափ, ո՞ր երկրների մասին է խոսքը:
Puerto Rico և Costa Rica
2.Ժամանակակից այդ երկիրը իր անվանումը ստացել է Իտալիայի Վենետիկ քաղաքի անվանումից, եթե բառացի թարգմանենք, ապա այդ երկի անվանում կհնչի փոքրիկ Վենետիկ, ո՞ր երկրի մասին է խոսքը:
Վենեսուելա
3.Այդ երկրի քաղաքացիություն ունեցող մարդկամց մեծ մասը այդ երկրում չի ապրում, այլ գտնվում է այլ երկրներում հիմնականում դիվանագիտական առաքելություն իրականացնելու նպատակով: Ո՞ր երկրի մասին է խոսքը:
Վատիկան
4.Այդ երկրի անվանումը Գերմաներենից թարգման նշանակում է արևելյան երկիր, որը նաև մասամբ հանապատասխանում է իրա ա՛խարհագարական դիրքին, ո՞ր երկի մասին է խոսքը:
Ավստրիա
5.Այդ օվկիանոսը միակն է, որ անցում է բոլոր կլիմայական գոտիներով: Ո՞ր օվկիանոսի մասին է խոսքը:
Հյուսիսային Սառուցյալ օվկիանոս
6.Մարդու ողնաշարը ունի S-աձև կորություն, ինչո՞ւ։
Սկոլիոզի II աստիճան — կորության կոմպենսատոր աղեղի առկայության հետևանքով ողնաշարը ստանում է«S» տառի տեսք։ Մարմնի մասերի անհամաչափությունը ավելի արտահայտիչ է դառնում, առաջանում է մարմնի՝ դեպի կողք չնչին թեքում։ Հորիզոնական դիրքի անցնելու կամ ակտիվ ձգվելու դեպքում կորության լիարժեք վերականգման հասնել հնարավոր չէ (երեխան արդեն չի կարող լիովին ուղղել ողնաշարը)։ Նկատվում են ողերի արտահայտված ոլորում և չնչին դեֆորմացում։ Կոբբի անկյունը կազմում է 10 – 25°: Կողոսկրերը ուռուցիկ են, հստակ արտահայտվում են մկանային ակը, ուսային և կոնքային գոտիների թեք դիրքերը, կոնքերը սկոլիոզի կողմում իջեցված են։
7. Յուրաքանչյուր գամետում կա տվյալ հատկանիշը պայմանավորող միայն մեկ գեն, ինչո՞վ է դա պայմանավորված։
Գամետները ռեպրոդուկտիվ բջիջներ են, որոնք ունեն քրոմոսոմների հապլոիդ հավաքակազմ։ Մասնակցում են գամետային և սեռական բազմացման գործընթացներին։
Քրոմոսոմները տղանարդու և կանանց մոտ տարբեր են՝ XX և XY:
Երկու գամետների ձևավորումից առաջանում է զիգոտը, ապա սկսվում է նոր օրգանիզմի զարգացումը: Եվ քանզի տղամարդն ու կինը ունեն տարբերող հատկանիշներ, գամետները նույնպես առանձնանում են տվյալ հատկանիշները ունեցող գեներով:
8. Նորմայից ցածր ջերմաստիճանը նպաստո՞ւմ է արյան մակարդմանը. ինչո՞ւ։
Հիպոթերմիա (հիպոթերմիան հուն. ὑποθερμία – ջերմություն), թերջերմություն, տաքարյուն կենդանիների և մարդու մարմնի ջերմության նվազումը, երբ ջերմատվության պրոցեսները գերազանցում են ջերմարտադրությանը։ Միջավայրի ցածր ջերմաստիճանի պայմաններում մարդկանց և կենդանիներին հիպոթերմիայից պաշտպանում է ջերմամեկուսացումը (մարմնի ճարպաշերտը, մորթին, փետուրները, հագուստը), որի անբավարարության դեպքում առաջանում են ֆիզիոլոգիական ռեակցիաներ սառեցման հանդեպ (ջերմատվության սահմանափակումը մաշկով՝ արյունը մաշկից դեպի ներքին օրգանները ետ հոսելու շնորհիվ, մկաններում նյութափոխանակության կտրուկ բարձրացումը, ջերմարտադրության մեծացումը շարժումների և աշխատանքի ընթացքում)։ Ցածր ջերմաստիճանի պայմաններում մարդկանց մոտ հիպոթերմիա կարող է առաջանալ միայն վերոհիշյալ մեխանիզմների ուժասպառումից հետո (հոգնածության հետևանքով քնելու, լրիվ անշարժության պայմաններում), սակայն շատ արագ կարող է զարգանալ ջերմակարգավորման խանգարումից (հարբածություն, շոկ, նարկոտիկ քուն, արյան կորուստ)։
9.Քնած ժամանակ մարդու լսողական զգայարանը ավելի վատ է գործում, քան հոտառականը. ինչո՞վ է դա պայմանավորված։
Քունը արգելափակում է բոլոր արտաքին ազդանշանները, դրանք տալամուսից այն կողմ չեն կարող անցնել, վերջինիս միջով են անցնում զգայարանական օրգաններից ստացած ինֆորմացիաները, բացի հոտառական զգայարանից:
10. Ինչպե՞ս կարելի բացատրել տարբեր տեսակների պատկանող օրգանիզմների նմանությունը. օրինակ՝ ձկներինը և դելֆիններինը։
Նմանությունը, օրինակ, որ ապրում են նույն տարածքում (տվյալ պարագայում՝ ջրում) և նույն կենսակերպն են վարում։
Leave a Reply